Erik Einarsson

Kommunikation är bildande, kunskap och kommunikation är förutsättningar för bildning.

95 teser – #15

Tes #15 – In just a few more years, the current homogenized ”voice” of business—the sound of mission statements and brochures—will seem as contrived and artificial as the language of the 18th century French court.

Om företagen inte hoppar på marknadens dialog så kommer de hjälplöst att låta ännu mer robotiserade och konstgjorda än de gör idag.


1 kommentar

  1. Efterspm man ska tala med idioter pe5 ietiodrs spre5k se5 me5ste jag se4ga att ”j” e4r en idiot.”J”, du e4r en (tjatig) idiot vilket du bevisar varje ge5ng (och det e4r ofta) som du utan tillstymmelse till ff6rklaring eller analys kallar folk ff6r idioter.

Kommentera

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

*

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Erik Einarsson

Tema av Anders NorenUpp ↑